ozelegtmcianne Arkadaşlar doktorumuzun bize söylediklerini burada paylaşmak istedim Bu ay itibariyle bir çay kaşığı su verin Beslenme aralığını 3 saate çıkarın Beslenme süresi en fazla 15 dk olsun fazlası hava yutmasından başka bir şey değil Gece beslenme için kalkmıyorsa beslemek için uyandırmayın Emzirdikten sonra 5 dk kucakta sırtını ovun ardından yüz üstü yere yatırın(gazlı bebekler için) Bu ayda bebeğiniz Doğum kilosunun iki katı olmalıymış Kimyon rezene çayı bir çay kaşığı verebilirsiniz(gazlı bebekler için) Aklımda kalanlar bunlardı umarım yardımcı olabilirim
Hazal ozelegtmcianne bizimde 3 aylık kontrolde doktorumuz kesinlikle 6 aya kadar su yok ayrıca ne zaman isterse emzir dedi her doktor ve bebek birbirinden farklıdır