Öncelikle çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah kuzucuğa. Ben de Braun 3030 kullanıyorum gayet memnunum. Zaten koltuk altı ölçümü bebeklerde zor oluyor. Alından ölçenleri de kızıl ötesi ışın verdiğinden dolayı sağlık açısından tavsiye edilmiyor ve bir iki derece eksik veya fazla ölçebildiği söyleniyor. Oyüzden kulaktan ateş ölçer aldık tavsiye ederim.