Bebeğimi sadece anne sütü ile besliyorum. Gazlı bir bebek bazı akşamlar 2 3 bazen 4lere kadar sancı çekiyoruz. Her sabah kıpkırmızı bir suratla uyanıyor. Ikınmaktan. Damla kullandık. Gaz için herşeyi denedk bebeğimde bende ama hafifliyor sadece geçmiyor. En önemliside bebeğimin doymadıpından şüpheleniyorum . Çünkü gğn içinde uyuyamıyorum ve gündüzleri geceye göre memem daha yumuşak. Ve bazen mememi çekeleştiriyor bırakıyor alıyor. Sinir oluyor ağlıyor. Vokumlayarak ucundan yne çekiyor. Göğüslerim zaten yara bide öyle yapınca dayanamıyorum. Sabahlarıda hiç uyumuyor hep kucakta uyursa uyuyo biryere bırakayım uyanıyor. Doymuyor mudur bebeğim ? Yarn kontrolümüz var gerçi kilosu kontrol edilecek ama bkalım