Leyya Merhaba güzel anneler,1 aylık bebeğim var biraz gazlı bir bebek,sadece uyuturken emzik vermek istiyorum ama gaz yapar diyede korkuyorum tecrübeli anneler bildiklerini paylaşırlarsa sevinirim.
Minaninannesii Leyya bence olmaz ben kızıma doğduktan 6 gün sonra vermiştim 3 4 aylıkken kendi bıraktı şimdi de almıyor hiçbir şekilde . Gaz problemi olan bir çocuk olmadığı için bir fark olup olmadığını söyleyemem