Arkadaşlar sayfada yeniyim de bebeyim 1 aya kadar kakası duzenliydi ama şu 1 ay 8 gündür fitil desteği ile kakasını yapıyor bir kere dedim vermiyin emen bebek mamam vermiyorum 8 gün bekledi öyle ağlıyor du ki patliycaktı lagma verdiler içi boşaldı resmen sizce ne yapmalıyım max biotik kullandık ama fayda etmedi yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler