Ricitos Kızlar merhaba..2 ay bir haftalık oğlum var ve çok iştahlı. sütüm çok az, ağırlıklı olarak mamayla besleniyoruz, arada beni emiyor. Beni emdikten sonra neredeyse tamamına yakınını kustuğuna dikkat ettim., ama mamayı hiç kusmuyor. Süt alerjisi ya da başka bir hastalık belirtisi olabilir mi ? Reflü ihtimaline karşı dikey yatırıyorum ama illaki ağzının kenarından süzülüyor. Gün içerisinde değişik birşey de yemiyorum. Kahvaltım domates peynir, 2 yumurta, zeytin ve yeşillik. Akşam da ıspanak, et, balık vs yiyorum. Rezene çayı içiyorum. Aynı durum başına gelen var mı ?
ilknurcelik Ricitos reflüdür canım bebeğim 5 ay sadece anne sütü içti nasıl kustuğunu sana anlatamam . 1,5 aydır mama veriyorum 3 kez onu kusmuyor çünkü mama daha kıvamlı o yüzden sütünle ilgisi yok
Ricitos ilknurcelik öyle mi diyosun.. bende sütümden kaynaklı bi durumdan çok korktum. Zaten azcık içiyo :( sağol canım, içim rahatladı