Beşiğimizin yatağa bakan korkuluğu inmiş vaziyette anne yanı pozisyonunda 7,5 aydır bu şekilde kullanıyoruz oğlum artık çok hareketli uyurken bizim yatağa geçiveriyor. Korkuluğu kaldırsam sanki korkuluğa çarpıp uykusundan edecekmiş gibi hissediyorum mesela öğleyinleri yatağımın ortasına koyuyorum uyanana kadar yatakta gezmediği yer kalmıyor böyle olunca eğer korkuluğu kaldırırsam küçücük beşikte çokta hareket edemeyip uyanacak gibime geliyor. Ne yapmalıyım kaldırmalı mıyım benim durumumu yaşayan oldu mu ?