Gizos2 zehrahifa ben ısırgan otu rezene kimyon anason ve kişniş bunları 100 gr aldım aktardan karıştırıp içiyorum cokk iyi süt yapıyo ayrıca bu doktorun tavsiyesiydi kendi basıma yapmadım