3meleginannesi Nerminkuzey Ben de de pek farkli bisey yok gibi.baka baka yoruldum Netleşsin artık olumsuz da olsa.belirsizlik yıpratıyo insanı
Mom042 Nerminkuzey benim basvurumun aksami uygundur diye yazi ckti sonrada bidaha asla sayfaya giremedim
Mom9 3meleginannesi şuan ödeme gözükmüyor. Başvuru durumunda ödemeye hazır yazması lazım. Sık sık kontrol edin