Oğlum tam 9 aylık oldu bugün. Doğduğundan beri çok huysuz bir bebek değildi ama çokta uysal sayılmazdı. Bir aydan biraz daha fazladır artık tanıyamıyorum oğlumu. Hele son bir kaç gündür artık iyice çıldırdı. Asla kendi kendine oyalnmıyor tek kalmıyor sürekli peşimde emkleyip mutfakta ayaklarımdan tutunup kalkıyor ayaklarıma yapışıyor resmen beraber yürüyoruz mutfakta. Hiçbir şey sakinleştimiyor. Öyle avaz avz ağlamıyor ama sürekli mıy mıy mız mız bir hal. Anlamıyorum derdi nedir. Atak haftası değil belki diş olabilir ama 4 diş çıkardı şimdiye kadar hiç böyle olmamıştı. Yanında otursam bile durmuyor. Başkası anlatsa abrtıyorsun derdim. Ama yok yere oturuyorum yanıma gelip bana tutunup kalkıyor yanıma yatıyor mızırdıyor sürekli mızırdıyır öpüyorum kokluyorum sarılıyorum.inanın sabah 06.00 da kalkıyor ve bütün gün ayakta olduğu bütün saat boyunca mızmız. Lütfen geçtiğini söyleyin duymaya ihtiyacım olan tek szö bu günlerde geçecek olacak