Alpaslanceylan Anneler 8 gün önce sezeryan oldum hastanede kaldım 4 gün . Sonra taburcu olduk ıkı gündür aşırı ateş ve öksürük var korkuyorum . Kendımden deyılde ogluma gecermı bu arada Hollanda’da yaşıyorum . Bilgisi olan lütfen yazarım 🙏
Pcoslubiranne Alpaslanceylan öksürük normal anesteziden oluyor atmak için ateş de sut birikmesinden olabilir mastit yani.Tabi dikkat etmek lazkm.
Alpaslanceylan Pcoslubiranne inşallah öyledir bura turkıye gıbı onlemlı deyıl o yüzden çok korkuyorum