Nur1002 Merhabalar hanımlar doğum yapalı 2.5 ay oldu ameliyat sonrası böyle ağrı yaşamadım hatta hiç ağrı yaşamadım diyebilirim ama son 2 gündür öyle bir ağrım var ki ayağa kalkmakta zorlanıyorum neden acaba yada böyle bir durumu yaşayan var mı