Miskokulummm Merhabalar Perşembe günü bir buçuk yaş aşısı yapılacak Kaç tane ve neresinden yapılıyor ve ateş yapıyor mu Yaptıran anneler bilgi verebilirseniz çok sevinirim
Rabiayigit Miskokulummm iki tane koldan 1 tane ağızdan yapıyorlar bazı bebeklerde düşük olasılıkla ateş yapabiliyor biz 22 Nisan’da yaptırdık şükür bişi olmadı
Minikbal Miskokulummm 2 kol 1 ağızdan yapıldı oğlumda ateş halsizlik yaptı ve kolunu kaldıramadı. Bacağından yaptırın bacak kası daha kuvvetli olduğu için kol kadar etkilemiomuş
Pufuduk Miskokulummm geçen salı günü oldu oğlum ateş yapmadı gerçi hiç ateşi çıkmadı aşıdan dolayı çok şükür 😍
Damlaemir Miskokulummm 1 ağızdan 2 bacaktan oldu oğlum ateşi husursuzluğu hiç olmadı ama bizim zaten hiçbir aşıdan sonra ateşimiz olmamıştı 😊
Benimoykum Minikbal 😮😮😮😮 ayyy 10 gün sonra da bizim var zaten aşı olmadan ortalığı yıkıyor ne kadar cokmus ya 😔