Bugün zar zor sağlık ocağına 4. Ay aşılarımızı olmaya gittik olduk geldik. Bu aşılarda ateş yapan oldu mu. Bu zamana kadar çok şükür böyle bir durum yaşamadık o yüzden yaptıranlara sormak istedim. Birde Vegaferon kan damlası verildi aç karnına günde 4 damla diye. Prospektüs ü okudum internetten araştırdım ve içerisinde paraben içerdiği yazılmış. Kan tahlili yapılmadan verilmesini çoğu kişi uygun bulmamış. Kendi dokturumuza şuan ulaşamadım o yüzden sizlere sormak istedim. Kan damlasını kullanan var mı? Bazıları aşırı huzursuzluk ve bebeklerde bağırsak zorlanması sonucu kakada kan görüldüğünü de yazmış. Ne yapıcam karar veremedim. Teşekkürler 🙏