Besteninannesiii Arkadaşlar merhaba, süt sağma makinesi doğumdan hemen sonra hastane tipi kullandım. Şimdi arada göğsüm şişiyor gibi el değemiyorum. Manuel makineler çok mu yorucu ? Ne alsam bilemedim. Medela falan çok pahalı çünkü, kararsız kaldım