1.5 aylık oldu doğum yapalı ama göğüslerim hala acıyor lansinoh ve garmastan kullandım avent silikon göğüs kalkanı kullandım kantaron yağı kullandım hala geçmiyor bebeğin emmesini gösterdim tecrübeli annelere normal emiyor bi sorun yok dediler..Benim durumumda olan var mı çareyi nasıl buldu acaba? Emerken de acıyor emdikten sonra yarım saat de yanma acıma devam ediyor