Feridearslanta19 Bse benimki emiyor canm memeyide sadece agzinda beklettigini anladigim zaman veriyorum emzigi sende oyle dene bugun basladim sadece uykuya dalcagi sira veriyorum
Feridearslanta19 Zeyzey06 yok canm zaten geriye dogru uzanarak emziriyorum doyuyor uyumak icin emzikte durmak istiyor sut agzina birikiyor oda genzine kaciyor
zzeeyy Feridearslanta19 benimde bebegim surwkli emmek istiyodu doktorumuz emzik vermemizi söyledi memeyi 20 dk emse yeterli ondan sonrasini zaten emzik niyetine kullaniyolar dedi ve benim bebegim bu yuzden reflüvoldu çok beslenmekten
Mervedurakkk 40 gün idare edin bence bırakın keyfini çıkarın emzik pek önermiyo çoğu doktor ben reflü yatagını kucagıma alıp o şekil emziriyodum reflü olmasın istiyosanız öyle deneyin
Musab34 Feridearslanta19 emzik ver kesinlikle. Tutarsa yani. Ama emzik secimin philipsten olsun yani onu oneririm .. damak yapisini bozmayan emziklerden olsun.. 😊
Babygrils Burcushn damak yapısı 24. Ayından sonra emmeye devam ederse bozulur. Cünkü o aydan sonraki bebekler için emzik yoktur. Bilgiyi düzelteyim🥰
Feridearslanta19 ertugrulbebek Bende vermektwn vazgectim canm veriyorum migdesi bulaniyor gibi yapiyor kiyamadim vermiyorum😊
Ozlem_yldz Feridearslanta19 emzik verme dediler vermedim pişman oldum mememi emzik olarak kullanıyor artık
Feridearslanta19 Ozlem_yldz Ben veriyorum almiyor migdesi bulaniyor gibi yapiyor ilk tutmustu simdi tutmuyor
Ozlem_yldz Feridearslanta19 valla bizim de ilkin tuttu sonra ne çeşit emzik aldıysak tutmadı midesi bulandı hatta kustu bile. Siz bi kaç kez daha deneyin ama bence artık tutmaz
Feridearslanta19 Ozlem_yldz Tutmuyor cnm belki biraz buyudugunde tutar eltimin kizi 3 aydan sonra tutmus
1anne1yavru Feridearslanta19 canım ilk 1 ay vermedim emzik 1 ayda sonra verirdim ilk doğduğun bizden başka herkes onlara yabancı o yüzden hep göğsüm de yatırdım Ve her istediğinde emzirdim sonrasında kussa bile
Yigitin_annesi06 Feridearslanta19 benımde oğlum aynıydı. Emzik verdım rahatladım. 5 bck 6 aylıktı kendisi bıraktı emziği şimdi 9 aylık rahatız çok şükür 😊saglıkla büyüsün inşallah bebeğiniz 😊