Aynurbebek Canım öncelikle çok geçmiş olsun Allahım seni evladını sağsalim sağlıcakla kavuştursun.Benim kızımda 15 gün küvezde tedavi gördü.15 gün her gün ayrı birşey dediler ayrı bi sorun ayrı bi hastalık hep varsayımlarla konuşuyolar ve zaten hiçbir zaman kesin bir bilgi vermiyorlar .doktorumuz bize bugün daha iyi ama yarın ilerleme yerine gerilemede olabilir diyordu ümitlendirmemek için ve nitekimde öyle oldu.Bigün kilosu çıkıyordu diğer gün veriyordu ödemi gidiyo iyi birşey diyorlardı birgün solunumu daha iyiydi diğer gün yine başa döndük diyodu doktor.ve insan gerçekten kafayı yiyor bu ne her gün başka birşey çıkıyo diyip aglıyordum ilk 10 gün hep kötü konuştu doktorumuz son 5 gün artık iyiye gittigini dilinin ucuyla söylüyodu .zor günler gerçekten Allahım sabır versin size ama ben üzülmek yerine hep sütümün kızıma daha iyi gelecegini düşünüp iyi beslendim ne olursa olsun doktorumuzda anne sütü alırsa daha çabuk toparlar demişti çok şükür 15 günle atlattık İnşallah sizde en kısa zamanda kavuşursunuz evladınıza Allahım şifa versin 🙏