Melek36 Hatice2208 olabilir normalmiş. Bizim de 38,6 olmuştu. Doktorumuza sordum normal olabilir demişti. Siz de 1/2gun gözlemleyin. Calpol ile düşerse aşıdandır. Ama daha uzun sürerse bir doktora götürün.
YLKRN Ateşin çıkabileceği söylenmedi mi? Ebenizle görüşün bir çay kaşığı kadar mor calpol verebilir olmanız önerilecektir. Ebenizi mutlaka arayın. Geçmiş olsun Hayırlı günler