Edward Kelebegimmmm ben sağıyorum bazen bi biberon doluyor bazen 90 cc değişiyor yani 4 öğün sağıyorum ben
Drymsrl Kelebegimmmm 6 saatte iki göğüsten 240 cc daha fazlaydı ama azaldı arada da emiyor iki dk ama genelde emmiyor doyurmuyor karnını bir de tazyik sorunumuz var hala boğuluyor (4,5 aylık )diye sağıyorum ama çok zor Keşke emzirebilsem vaktimi zor ayırıyorum :(
denizcocuk Kelebegimmmm beeenn 🙋🏼♀️ Meme reddi ile başlayan süt sağma serüvenim işe de başlamamla tam gaz devam etti. 10 ay sağarak verdim. Sabah ilk sağımda en çok çıkar sütüm. 240-300 e yakın çıkıyordu ikisinden ilk sağımda. Sonra gün içinde 200-120-120-100 diye azalarak devam ediyor. Ortalama günde bir litre süt içiyordu. Şimdi ek gıdaya da başladığımız için ortalama 600-700 cc civarı içiyor.
Minacim Emzirmeyi çok isterdim ama kızım memeyi almıyor 😬 neredeyse 40 günlük olacak bebeğim. Her iki saatte bir sağiyorum. Bir göğsümden 80, diğerinden 60cc geliyor.
Kelebegimmmm Minacim maşallh çok güzel sütünüz. Ne olur vazgecmeyin emzirmekten daha 40 günlükmüş. Git gite daha zor oluyr sağmk. Bide sütünüz yeterli biberona hiç ihtiyaç yok. Her fırsatta uğrasn lütfen. Gece uyurken başlayın.
Ege2019 Minacim sana bir tavsiye vereyim.biberonun emzik yerine beslenme katateri oluyor 5cc lik.onun biberon süt doluyken içine kapağınla kapatıyorsun .diğer ucu da meme ucuna bantla yapıştırıyorsun.youtube da videosu var.3.günde memeyi tutuyorlar.benim oğlum emmedi.saat başı sağardım.sonra araştırma yaparken bu videiyu gördüm.internetten 5 cc lik beslenme katateri aldım uyguladım.çok şükür emdi.kesinle deneeee.
Ege2019 Edward sana bir tavsiye vereyim.biberonun emzik yerine beslenme katateri oluyor 5cc lik.onun biberon süt doluyken içine kapağınla kapatıyorsun .diğer ucu da meme ucuna bantla yapıştırıyorsun.youtube da videosu var.3.günde memeyi tutuyorlar.benim oğlum emmedi.saat başı sağardım.sonra araştırma yaparken bu videiyu gördüm.internetten 5 cc lik beslenme katateri aldım uyguladım.çok şükür emdi.kesinle deneeee
Cosmosmom Kelebegimmmm önemli olan sağdığınız miktar değil sağdığınız süre. Bebeğinize yettiği sürece kaç cc çıktığının önemi yok. Önemli olan bebeğinize yetmesi ve sürekliliğinin olması. 8.5 ay oldu benim
Kelebegimmmm Drymsrl evet çok zor oluyr. Ağlıyr bebeğim ben orda ona süt çıkarıcam diye uğraşıyrm ikimzde perişanız😞
Ege2019 Drymsrl sana bir tavsiye vereyim.biberonun emzik yerine beslenme katateri oluyor 5cc lik.onun biberon süt doluyken içine kapağınla kapatıyorsun .diğer ucu da meme ucuna bantla yapıştırıyorsun.youtube da videosu var.3.günde memeyi tutuyorlar.benim oğlum emmedi.saat başı sağardım.sonra araştırma yaparken bu videiyu gördüm.internetten 5 cc lik beslenme katateri aldım uyguladım.çok şükür emdi.kesinle deneeee.
Kelebegimmmm denizcocuk çok güzel masallah. 10 ay sağabilmk. Günde kaç kere kaç saat arayla sağdınız??
Tospikto Kelebegimmmm bende sagiyorum ama saat belirlemedim gogsumun doldugunu hissedince sagiyorum bazen toplasan ikisinden 30 bazen 100 bazen 60.
denizcocuk Tospikto daha önce de yazmıştım postunuza dolsun diye beklemeyin eğer sağarak devam edecekseniz 2 saatte bir beklemeden gecikmeden sağmanız lazım. Süt sağdıkça daha çok süt üretecek vücudunuz.
Papatyaseverr Tospikto canım dolmasını beklediğin için az cıkıyor gögsün sertleşmese bile 2-3 saate bir sağman gerekli sonra artıyor zaten
denizcocuk Kelebegimmmm bü süt sağma postlarının hepsine yazıyorum gördükçe😅 takıntılı bir hassasiyet oluştu. İnşallah herkes bol bol sütü ile besleyebilir yavrusunu 🙏🏻
Kelebegimmmm denizcocuk iki hafta oldu henüz artıramadm teşekkr ederim yorumunuza🌸 ne zamn artar acaba??
imgesi Kelebegimmmm canim ben normalde 4 saatte bir sagiyodum sonra bu sure uzun oldgu icin mastit oldum mastitten sonra her 2 saatte bir bosalttm yaklasik 1 ay boyunca (yani sut gelsin gelmesin sagiyodum) smdi duzeldm ve 3 saatte bir sagiyrm. Oglum her 1.5 saatte 90cc süt icio ve ben ona yetiyrm 2 ogunde artio yani… gunluk rezenemi iciyrm sutu en cok artirab selerden biri uykudur canim… benmde duzenli bir uyku sistemim var o yuzden sutte sknti yasamyrm. Sutum artsin diosan uykuyu duzenlu uyu bide bol su ic.. sonra sagmaya devam et ve arttgini gorceksin…
Tospikto Kelebegimmmm sagi aliyor bazen bazen almiyor agliyor cekip birakiyor agliyor kizariyor. Solu genelde hic almiyor. Bende sol dolunca sagiyorum yanlis mi yapiyorum