BiciNanaMusi Merhaba güzel anneler gogus ucum olmadigindan süt sagip biberonla veriyoruz malum evde isitmak sıkıntı olmuyor her türlü isitabiliyoruz ama sorum şu ki atıyorum gezmeye gittiğimizde sagdigimiz sütü nasıl isitipta verebilirim suan daha 20 günlügüz ileride nasıl bi teknik uygulayabiliriz 😊
Ipekk BiciNanaMusi benmari usulü ılıtmanız gerekiyor. Buzlukta sütünüz varsa kendiliğinden veya buzdolabı rafında çözdürüp yine o şekilde ılıtabilirsiniz
Aesma BiciNanaMusi ben dışarı çıkmadan sağıyorum biberonu yanıma alıyorum birde termos ile kap alıyorum yanıma sıcak suyu kaba koyup biberonu öyle ısıtıyorum
ilknurcelik BiciNanaMusi benim sorum da manuel pompa ile bir sağımda ne kadar süt çıkıyor bende maksimum 90 cc çıkıyor. Doymamıştır diye mama yapıp veriyor içmiyor kilosu iyi uykuları da güzel
BiciNanaMusi Ipekk günlük sagiyorum buzluga hiç koymuyoruz ama poşet evet olabilir başka türlü olmaz sanırım en iyi fikir bu galiba 😊 teşekkür ederim 😊😊😊
Burcutuna Açıkcası ben dolaba hiç koymuyorum. Oda sıcaklığında 3 saat kaldığı için 3 saatte bir biberon veriyorum.gezmeye çıkmadan önce 1 biberon sağıyorum o bana 3 saat yetiyor. gittiğm yerede pompayıda götürüyorum uygun yer yoksada emzirme önlüğünü kullanıyorum.eğer olduki buzdolabına koyarsam yanımda küçük termosla sıcak su bulundurmaya çalışırım
BiciNanaMusi Burcutuna bende hiç koymuyorum dolaba o da sicakliginda bi kere 130 cc sütüm bozuldu dökmek zorunda kaldım içim gitti ama benim hatam bilemedim çok beklettim sanırım 😣o yüzden mutfakta bekletiyorum bende
BiciNanaMusi ilknurcelik ben elektrikli kullanıyorum canım ama iyi çıkıyor bence mama vermene gerek yok ki icmiyorsa da doyuyordur birde aglamiyomus e uyuyorda daha ne olsun😊😆😆
dnzozkn @BiciNanaMusi canım küçük termoslar satılıyor ona sıcak suyunu koy nereye gidersen kullanrsın ama bence göğsünü ver bakalm benm de ucu yoktu şuan oldu bebek emerek olur sen emzir