Arkadaşlar selam. Sezaryan doğum yaptıktan 5ay sonra adet oldum iki defa oldu. Şimdi bebeğim 8aylık adetim 13 gün gecikti bu sabah gebelik testi yaptım negatif çıktı (çok korktum bu arada🤦♀️) var mı birkaç defa hastalanıp sonra yine duran neden böyle olduğunu merak ediyorum