Herkese merhaba, henüz 1 aylık anneyim ilk önce bebeğim kuvezde kalmıştı (enfeksiyondan)., antibiyotik tedavisi gördü. Sonra yüzünde isilik gibi kızarıklıklar oldu bu kızarıklıklar şimdi de sivilce sivilce (pütür pütür) oldu, alerjik dediler. Derken ben mastit oldum, halen antibiyotik iğne yaptırıyorum (2 doz kaldi). Antibiyotik tedavim başladığından beri bebegim köpük köpük kaka yapıyor altını açtığımda. Bu köpük kaka yapmaya başladığından beri de poposu kızardı pişik oldu, 4 gündür hametan ve sudocrem kullanıyorum ama henüz bir değişiklik yok 😔 kendimi annelik konusunda yetersiz hissetmeye başladım. Bana verebileceğiniz her türlü tavsiye açığm.
Buraya kadar okuduysaniz teşekkürler 🙋🏻♀️