Kızlar 52 gün oldu sezeryan olalı doğum sonrası 47. Gün ilk iliski oldu adet gördüğüm icin. Sonrasında bir sorun olmadı dün fark ettim ki kanamam geldi yine adet kanaması olamaz çünkü bitmişti eminim bu kanama bu süreçte normal midir çok aşırı değil ama yine kan yanı endişelenmeli miyim doktora da gidemiyorum malum virüs var. Basına gelen oldu mu yardımcı olabilir misiniz