Mrtursmom Anneler merhaba sağlık ocağından aradılar verem aşısı şuan elimizde yok sağlık bakanlığı temin edememiş aşı gelince size haber edeceğiz dediler böyle birşey başına gelen varmı yaaa aşı günü geçerse nolcak
gezentianne Mrtursmom Bizim verem aşısı 2.5 aylıkken vurulacak acaba ellerinde yok diye mi ama süresi 12 hafta diye bliyorm yani bebek 3 ay olana dek
Gzd_ Mrtursmom bizim ebe verem aşısının 15 gün de bir açıldığını söylemişti verilen tarihte mutlaka gelmem gerektiğini söyledi belki öyle bir durumdur
Mrtursmom Gzd_ yok aşının temin edilemediğini aşı sıkıntısı yaşadıklarını söyledi sağlık bakanlığını arayıp surumu anlattım bakalım bana dönüş yapacaklar