Merhaba kızlar sizinle icimi kemiren durumundan bahsetmek istiyorum umarım aynı durumda olup bana yardımcı olabilecekler vardır aranızda.kizlar bir kaç yıl önce sağ göğsümde elime bi sertlik geldi boyle sağa sola hareket eden fakat ağrı felan hiç yoktu hemen doktora gittim o zaman da çok sancılı bir adet dönemi geçirmiştim doktorum önemsiz olduğunu söyledi eliyle kontrol edip bide ultrason istedi baktı ve genç kızlarda olabileceğini söyledi bende rahatladım ve daha da gel felan demedi öyle aradan 2 sene felan geçti nisanliydim stres yapiyodum o zaman nasıl olcak diye o aralar göğsün çok agirmaya başladı elimi atınca bana büyümüş gibi geldi ordaki sertlik bu sefer ozele bi doktora gittim nisanlimada bahsetmedim hic ordaki doktorda iyi bir doktordu eliyle muayene etti ultrason istedi ve şuan icin daha küçük bi fibroadenom dedi almamizi gerekirsek durum yok 3 cm geçerse alırız dedi takip edicez dedi 6 ay sonra gittim büyümemişti tabi ben o ara brokoli kürleri felan yapmıştım sonra bi 3 ay sonra gel bakalım dedi 3 ay sonra gittim büyümemişti hata 1 mm küçülmüştü doktorum korkacak bişey yok büyülediği surece ömür boyu yaşayanlar var iyi huylu bir kitle dedi sonrada yine 6 ayda bir gel dedi ama ben girmedim çünkü o ara hamile kaldım ve hiç bir zorluk çıkarmadı bana doğum yaptım emzirdim hiç sorun olmadi sonra bebegim 5 ay emdi bıraktı memeyi bende elimi atıyorum bişey yok gibi ama geçenlerde bi baktım duruyo orda ama böyle küçülmüş gibi geliyo bu ara biraz agiriyo doktora gitmeli miyim yani büyüdüğünü düşünmüyorum psikolojikmen gitmek de istemiyorum ve hala eşimin haberi yok boyle olanlar varsa nasıl bir yol izlediniz acaba