Merhaba kızlar . Oğlum 11 aylık ve her seferinde banyo yaptırırken kıyameti koparıyor. Ağlama krizleri falan iyice korkmaya başladım . Neden böyle yapıyor anlamadım. Daha önce böyle yapmıyordu . Yeni yeni 3-4 yıkanmadır yapıyor . Çözemedim . Bizim gibi olan var mı ? 😒