Kızım 14 aylık. Son bir aya kadar yemeğini hep mama sandalyesinde yerdi. Kesinlikle yemek istemediğinde kaldırdım yesin diye hiç zorlanmadım, yarım saat sonra tekrar oturur yerdi. Bu ay annem bizdeydi sanırım benim olmadığım zamanlarda ya zorlamış ya da gezerken, sağda solda yemek yedirmiş (malum bazı şeylerde bir kere bile yetiyor alışkanlığın değişmesi için) ve şimdi mümkün değil mama sandalyesine oturtamıyoruz. Ayakta bir kaşık yemek salonda iki tur alıp gelip bir kaşık alıyor gidiyor. Dikkatini dağıtacak hiçbir şeye izin vermezdim gitti bütün emeklerim :( Tekrar nasıl düzene girecek bu bebe var mı fikri olan?