Tam tersi bizde de.
Ben: ayy niye ağlıyo bu çocuk yaa?
O: ağlasın yaa, ciğerleri açılır bebenin..
Ben: Aha hapşurdu? Hasta mi olacak yoksa?
O: Bebenin içinde mi patlasın? Hapşıracak tabi. Çok yaşa bebem.
Ben: Bu çocuk biraz fazla mi uyudu? Gidip uyandırsak mi?
O: Yoruldum demiyor muydun. Yok anam yok bu çocuk sana yaramamıyor. Uyanmadan bi kahve keyfi
yapalım hadiiii
Ben: Bu saat oldu uyumadı. Bi sıkıntısı mi var acaba?
O: yok bee.. sevelim oynayalım diye uyumadı o. Koysana omuzlarıma bi. Bak nasıl gülecek?
Ben: Bu çocuk aç
O: Acıkınca yer
Ben: Dün dışarı çıkardım ya, o yüzden bi huzursuz bebe. Üşüttü. Benim yüzümden tüh.
O: hıh sende kendini suçlayacak yer arıyon. Çıkın bi hava alın. Hasta olursa suçlu benim, benim üstüme at sen suçu
Ben: Aha kustu. Midesi mi rahatsızlandı ki?
O: Alakası yok. Tadını beğenmedi kustu çocuk. Nasıl yaptıysan artık hahaha 😒