Fatma_efe Merhaba arkadaşlar 1 ay 24 gun once dogum yaptim kanamalarim zamanla sari bir akintiya dönüştü lohusalik donemi bittiginde bununda biteceğini soylediler ama hala akintim devam ediyor ve pis kokuyor benim gibi olan var mi acaba sebebi nedir sizce ?
gizmolinda Fatma_efe benimde öyle doğum yapalı 1ay 16 gün oldu dediğin gibi sarı akıntı devam edıyor doktora da gidemedim ben kontrole normal mi acaba ben normal doğum yapmıştım canım senin nasıldı Doğumun ondan mı acaba
Ayce_1999 Ben 🙋🏻♀️ Zaten enfeksiyon vardı doğumdan sonraki daha pis kokuyor zamanla geçti kokusu da akıntım hala var