2prensesannesii Kızımda alerji vardi. Raporu cikana kadar doktorum smilac önerdi raporsuz internetten satin almistim. Değerlerine göre farklı bir mama icin rapor verdi bize. Smilac mama elimde kaldi ihtiyaci olan varsa yari fiyatina satmak istiyorum ??