Bernauslu merhaba sanırım bu durum bebekten bebeğe değişiklik gösteriyor lütfen üzmeyin kendinizi. Benim kızımda 3 aylık iyice doyurup anakucağına oturtuyorum orada 10-15 dakika artık neyse oyalanıyor o oynarken ben bi koşu bulaşıktı, çamaşırdı, toplamaydı yapmaya çalışıyorum zaten sulu yemekleri yapamıyorum yapmayı denedim asla durmuyor babası evdeyken anca yapıyorum ya da hazır çorba, makarna, pilav, fırına atılan yemekler falan. Genel olarak uyurken işlerimi yapmaya çalışıyorum durmuyorsa kanguruyu takıyorum onuda önüme koyuyorum öyle iş yapmaya çalışıyorum birde ben yapı gereği asla dağınıklık ve pislik sevmem illa düzen olacak mecbur bir şekilde yapıyorum büyüdükçe daha çok oyalanacağına ve daha rahat edeceğime inanıyorum🤷🏻♀️