Bernauslu benim kizim da 4 ay 11 gunluk😊 Sorun sizde degil; hic bir is yapamiyorum diye sikayet ettikce guzel annem “1 yil cocuk yili olur, 1 yildan sonra isine gucune eskisi gibi bakarsin, germe kendini” diyor. Hak versem de bazen ruhum sıkılıyor. Ben koy gorunumlu bir ilcede yasiyorum, ogretmenim. Sehirde yasasam mutlaka haftada 1-2 ne kadsr gerekse gelip evimin isini yaapacak bir yardimci tutardim ki kafam rahat etsin bebegimle daha iyi ilgileneyim. İmkaniniz varsa super olur.