GizeWw59 Bebeğim 14 aylik bir aydan beri yuruyor genelde parmak ucunda gidiyor sizce normal mi herkes farki birsey diyor basina boyle gelen var mi
Tuba GizeWw59 Benim oğlum da 11 aylıkken yürümeye başladı. Hep düz basardı şimdi 15 aylık ve 1 aydır parmak ucuna basmaya başladı bende sebebini anlamadım🤷🏼♀️ Ayakkabı ile yürüdüğünde yine düz basıyor
Aesma GizeWw59 benim oğlum 13 aylık yürümeye başladı 16 aya kadar hep parmak ucunda yürüdü.. yürüteçe binmişti doktorumuz ondan olduğunu söyledi
GizeWw59 Birkoalaanasi duz bastigida oluyo ama genelde parmak ucu kendini guvende hissedince tutunabilecegi bi yer varsa tam basiyo aslinda