Arkadaslar benim 2 ay 10 gunluk bebegim var.sütum cok sükür iyi geliyor hatta bir göğsümü emzirirken digerinden akıyor.ama eşim oruc tutmami istemiyor .ya sütun azalırda bebek ac kalirsa yada azalinca memeden kesilirse diye.bebegimiz 6 aylik olup ek gıdaya başlayınca kışin kefaretini tutarsın diyor
.sizce oyle olurmu?bebek 5 aylik olduktan sonra üc aylarda felan borcumu tutsam oluyormu bi bilginiz varmi?