Elda Kızlar bebekler yüz üstü yatarken başını kaldırmaya kaç ayda başlıyorlar. Benim kızım 2 ay 8 günlük daha sadece nefes alabilecek kadar kaldırıp hemen yoruluyor.
Omerrr54 Elda gayet normal endişe etmeyin. Yanılmıyorsam biz de 3 ya da 3,5 aylıkken kaldırıyorduk azar azar. Şimdi bile yorulabiliyor hemen yüz üstü yatınca 6.aya girecek
Elda Omerrr54 ay herkes bir şey söylüyor yok kaldırması lazım neden güçsüz bu kdr falan korkutuyorlar insanı
Gizemabc Elda “bu zamana sunu sunu yapmasi lazim” diyenlere cok itibar etmeyin bence. Cunku gelisimde bireysel farkliliklar vardir. Benim bebegim vaktinden once bir beceriyi kazanir sizinki vaktinde ya da daha gec kazanabilir, yapabilir.
Omerrr54 Herkesin herşeye söyleyecek bir şeyi mutlaka oluyor zaten ☺️ takmayın kafanıza. Önemli olan doktorunuzun ne dediği