Glsm28 Arkadaşlar bebeğim 2 ay 20 günlük yastık kullanıyoruz mecbur ama çok mutlu değilim yastık kullanmayın diyorlar arada kaldım sizler neler yapıyorsunuz kullanıyorsanız özel kullandığınız yastık var mı
Karalti_ Glsm28 yastık kullanmıyorum ara sıra kullandım tabi kusmuğu geri kaçıyor onların yemek borusu soluk borusu kısa olduğu için nefes alamazlar ben yaşadım Allah kimseye yaşatmasın 5 aylık kzıım
gvnkbr Glsm28 2yasa kadar onermiyolar kullanma düz kafa yastığı kullanabilirsin en fazla ondada rahat ettikleri için
Meftunbade Yastik kullanmiyorum yastığı yatağının altına koydum baş kısmına böylece hafif rampa oldu reflu yatakları gibi
Birkoalaanasi Yastık kullanımı mecburiyetiniz ayakta salladığınız için sanıyorum? Bebeklerin yastığa ihtiyacı yok, boyunları çok kısa zaten yastıksız daha rahatlar. Omurilik bozukluklarına neden oluyor erken yaşta yastık kullanımı.