mummy Sevdacicegi ben oğlum 10 aylıkken falan başladım. İlk 6 ay hormonlar tam oturmadığı için 6 aydan sonra başlanacak diye duydum 2 kez gittim şimdi süreçten gidemiyorum
Sevdacicegi mummy Anladım çok teşekkür ederim benim de kızım 3 aylık yaptırmak istiyorum ya da cihaz alayım dedim de merak ettim açıkçası. Bana bir hemşire 3 aydan sonra yaptırabilirsiniz demişti. Yine de beklerim 6 ay çok önemli değil zaten güzellik merkezleri falan da kapalı dediğiniz gibi.
Tuuce7 Hadi ya, ben tam başlamıştım bi öğrendim hamileyim. Yarım kalmıştı mecburen. Parasını da vermiştim. Şimdi bebiş 3 ay oldu, doktoruma sorup gideyim o zaman. Ben sandım sütü bırakana kadar gidemiyorum