[silindi] zor oluyor ama maalesef virüs sebebiyle kimse gelemiyor. Eşim çalışıyor sabah gidiyor akşam geliyor. Dış zamanımız başlayana kadar kendimce bir düzen oturtmustum. Ama dis dönemi biraz yorucu oluyor. Bide kalça cikigimiz olduğu için puset, ana kucağı, yürüteç kullanamıyoruz. Beşikte uyumaya alıştı çok şükür beşik sallarken bende yatağa yatıp dinleniyorum. Gecicek bu günler inşallah sabır 😌