Arkadaşlar merhaba, şuan 3,5 aylık ikiz erkek bebişlerim var. Bebeklerimin malesef ikisi de kolik. Biri alerjik digeri ise reflülü. Anlayacağınız uyku problemimiz de en üst noktada. İkisi de şu sıralar en fazla 10 dk dalıp tekrar uyanıyorlar, ana kucağı, oto puseti, reflü yatagı, kucak, neler deniyorum neler.. ama uzun süre uyumalarını bir türlü sağlayamıyorum. Bir de şimdi bakımları için tek başıma kaldım. İkisi birden ağlamaya başlayınca nasıl doyuracağım nasıl susturacağım inanın bilemiyorum. Bu arada biri ağlamaya başladıgında bi dk içinde susturulmaz ise katılma problemi var 🙈 aranızda tecrübeli olanlardan neler yapabileceğim konusunda yardımlarınızı bekliyorum. 🙏