Esra79 sgksi olmayanlarin haklarini tam bilmiyorum canim ama edevlette arama kismina odenek yazarsan cikacaktir yatan paralar. 300 tl dogum parasi, bir de esin sigortaliysa 150 kusur sut parasi yatiyor basvuru yapmana gerek yok.
Emzirme odenegi ise sen calismadigin icin esinin hesabina yatar 2020de 202 tl oldu. Edevletten esin giris yaparsa gorecektir🌸