Canım sakın emzirmeyi kesme ben hamile kaldığımda kızım 7. Ayını yeni bitirmişti ve şok olmuştum aürpriz bi gebelikti ve kızım çok küçüktü doktorum sakın kesme dedi o kendiliğinden bırakıcak dedi gerçektende öyle oldu 7 aylık hamileydim hiç bi sıkıntımız yoktu gelişimi önde bile gitti bi hafta yani kızım 14 aylık olana kadar emzirmiş oldum kendiliğinden bıraktı gerçekten hiçde zorlanmadım herkes çocuk zehirlenicek diye psikolojik baskı yapıyordu ben ona rağmen duymadım kimseyi emzirmeye devam ettim iyikide öyle yapmışım sende bi problemin olmazsa emzir canım hiç korkma çok güzel geçirirsin inşallah bu süreci hayırlı olsun bebişinde 😊🙋🏻♀️