Aliarslanm Arkadaşlar merhaba bebeğinizde hangi ıslak mendilleri kullanıyorsunuz. Biz ne kullansak pişik yapıyor canbebe kullandık sleepy kullandık hepsi aynı sorun bir çare bulamadık. Yeni doğduğunda komili sensitive kulland ık fakat suan hiç bir aldığımız yerde kalmamış daha 1 buçuk aylığız ve cildimiz cok hassas bi öneriniz var mı
Misirekmegii Aliarslanm pamuk kullanıyorum genelde. Bazende prima yeşil renk kokusu kötü ama pisik yapmadı
Derosss Aliarslanm molfix izotonik su yeşil dışlı olan hiç pişik bişey yapmadı elini yüzünü bile siliyorum onunla bazen
reinamm Aliarslanm kesinlikle prima pure. Her açıdan iyi gelen tek mendil oldu. Marketlerde pahalı. O yüzden trendyoldan toplu alıyorum 6 lı paket
Fatma2605 Sleepy natural kullaniyorum gercekten kokusuz ve katkisiz bence sleepy kullanmissiniz ama hangisini kullandiniz bilmiyorum tabiki farkli tepki verebiliyor cilde gore
Ay95 @Aliarslanm Benim bebeğimin cildi de çok hassas molfixin izotonik sulu islak mendilini kullandim fakat kızarıklık yaptı.Öyle olunca pamuk kullanmaya başladım pamuğu ıslatıyorum altını pamukla temizliyorum.Ne kızarıklık ne de pişik yaptı.
Nilmila Aliarslanm cnm benm bebeğimin cildi aşırı hassas uni baby sarı paket yeni dopan olanı kullanıyrm.
Fatma_FLZ Aliarslanm Sleppy yenidogan kullanıyoruz onuda sadece kakasini aldırıyorum Su ve pamukla temizliyorum
EP- Aliarslanm ben kesinlikle ıslak mendil kullanmıyorum , ebebek temizleme pamuğunu kullanıyorum kakada ve sabah uyandığında çiş temizliği için , çok zor durumda kalırsam dışarda belkiii ,, bebeğime kullanacağım herşeyi önce kendim kullanıyorum
Beyzanurlina Aliarslanm unı baby yenı dogan ama sadece saf su ve pamuk olanı alın alırkende ıslak mendilin paket arkasına bakın mutlaka her ne marka olursa olsun içindeki kimyasallar yazıyo bir sürü sadece saf su ve pamuk yazması lazm cahıllıgımden almıştm blmıyodum kızımı cok kötü pişik yaptı
Lalin Aliarslanm water wipes kullanıyorum ben doğduğundan beri. Kızımın cildi atopik. Problem yaşamadık. Egzaması olan bebeklere bile öneriliyor. Tek kötü yanı çok pahalı. 😕 Ama diğerleriyle 2-3 mendil kullanırken bunun 1 tanesi yetiyor. Baya sulu ve kurumuyor bir de.
balkizimbebegim Aliarslanm benim bebeğiminde cildi çok hassas sleepy natural almıştım stok gibi şimdi mecbur onları yıkayıp öyle kullanıyorum iyi geliyo yıkamadan kullanınca hemen kızarıyo pişik oluyo 🤦🏻♀️
Hn-123 Aliarslanm pamuk ve su :) ıslak mendil kullanmıyorum normal hidrofil pamuk alıyoruz onu suya batırıp siliyorum hiç pişik olmadı. ıslak mendil kullandığımda dışarda hemen kızarıklık oluyor maalesef
neyzen15 Aliarslanm sleepy natural yeni doğan ıslak mendil 6. Ayı geçtik hala onunkıllanıyorum içeriği çok temiz
canparcam123 Aliarslanm ben üç çocuğumda ne aldıysam pişik yaptı mecbur pamuk ve su ile temizliyorum sürekli..
Ebrt Şok market. Baby land yenıdoğan kullanyrm yada sleppy yenı dogan mor pakette olan bebegım dokuz aylık beyaz tenli dogdugndan beri bu sekılde kokulu parfumluler hep pişik yaptı şokun kını deneyin muhendısinogluda onerıyor hem rahatlıkla bulabılrsnz her zaman