Derya1994 Kızlar dün kızıma verem aşısı yaptırdım kızarıklık morluk huysuzluk fln yapabılır dedı ama hıc bısey olmadı vuruldugu yerde sadece ıgne ızı var kucucuk tutmadı mı acaba bılgısı olan var mı yaptırıpda bnm gbı ız kalmayan? 2 ay 14 gunluguz
Diana2306 Derya1994 kızım 6 aylık yeni yeni düzeliyor kolu kabuk bağladı kanadı şişti indi hiçbir şey yapmadım ellemedim şişliği biraz indi gibi normalmiş bunların olması kanı görünce korkmuştum doktoru arayınca rahatladım
Ets Bizimde öyle oldu 3 Aylık hiç bi iz yok suan. bi arkadaşımın aşı yeri yaptırdıkdan 2 ay sonra yara oldu
Derya1994 Ets ılk vuruldugunda da olmadı mı ız 6 aya kadr olur dedı hemşire ama bn korkuyorum bı de tutmadıysa fln dıye