Mom35 Cnprtk ben wee babyninkini aldım. Güzel gibi. Tabi kızım daha amacına göre kullanmıyor oyuncak gibi değerlendiriyor atıyor daha deneyemedik o yüzden 😃
HaticErkanMiran Cnprtk biberon emzik alıştırmadın mi hoc benim oğlum iki aylık arada veriyorum şapur supur iciyor
Ask2 Cnprtk biberonlu suluklar var uçları tırtıklı belki onla içer hosuna gider ben bazen bardakla da içiriyorum hosuna gidiyor
My_son Cnprtk eline veemiyorum kiz 😄 simdilik ben iciriyorum ama alistirma bardağı alirsak eline vercem
Deletedmom196 Cnprtk suyu hep çay bardagıyla veriyordum. İlk zamnlar çok döküyordu ama şuan bir yaşında su ayran meyve suyu lıkır lıkır içiyor. Bizim ki zaten biberon faln hiç tutmadı o yüzden alıştırma bardağı filan da almadım
Bernaebu Cnprtk ben chicco nun alistirma bardagini kullaniyorum canim 4.aydan bu yana 9 aylik hala aynisini kullaniyoruz.
Banu_alper Cnprtk ben e bebekten almistim kucuk alistirma bardagi wee baby galiba markasi onu kullaniyoruz 6,5 aylik suan oglum biraz daha büyüyünce avent alicam
Cansuuefnan36 Ben bardakla içiriyorum cokta guzel iciyor bu arada 5 ayligiz ne biberon aldi nede mama anne sütü reddide olunca ek gidayada basladim kaşıkla bardakla geçiyor gunlerimiz suluk aldim içmiyor bebekten bebeğe fark ediyor demekki