Benim bebegimdede yumurta alerjisi var alerji doktorumuzla konuştum yaptırabilirsin 9,ay aşısı sadece kızamık olduğu için yumurta bileşimi yok 12.ay aşısında kızamık kızamıkçık kabakulak karma aşıda yumurta bileşimi var dedi yaptrdim hamd olsun bi sıkıntımız olmadı