Prens_annesi2110 merhaba siz yaptıranlardan değil yaptırmayanlardan vicdanınızı rahatlatmak için yorum bekliyorsunuz sanırım . Vicdanınız rahatlar mı bilmiyorum ama şuan aşısı olmayan bir hastalık yüzünden eve kapandık evlerden çıkamıyoruz aşıların çokta kötü olmadığını biraz zararları varsa çokça yararları olduğunu belirtmek isterim. Tüm aşılar ve ilaçlarda kar zarar oranına bakılarak insanlığa sunulur , şuan yapılan aşılarda da daha çok yarar var demek ki . Tedbirlerinizi alıp aşıya gitmeninizi öneririm , gitmeden sağlık ocağınızı mutlaka arayın . Sağlıklı günler dilerim 🌹