Kızlar 1. Derece iç hemoroid ve makat çatlağı var 4 ay önce doğum yaptım sezeryan olduğu halde kabız olunca sonrasında böyle oldum bin tane krem kullandım kullanıyorum yok ya bu kanama geçmiyor iç hemoroid hakkında bilgisi olan var mı çok moralim bozuk her gün sert geliyor ilk dışkkı ve her gün kanıyor emziriyorum dışkı yumuşatıcı falan kullanamam bir kez kullandım çocuk çok fena ishal oldu sütümden geçti sanırım bu iç hemoroid ilerlemez değil mi 😔😔😔😔