Tugbaca 21 günlük bebeğim var 2,3 saatte ya da 3,4 saatte bir 10 dakika ya emiyor ya emmiyor bu normal mi
Rabia83 Tugbaca daha sık emzirmelisin canım daha çok küçük . Kan şekeri düşüyordur burnunu filan sık ayağını gıdıkla 🥰 Allah analı babalı büyütsün bu arada sağlıkla inş 🙏🏻
Deletedmom311 Tugbaca demek ki doyuyor yani yeternce çekiyr ,yksa aglayp ac oldugunu belrtrdi .ben bazen doymadgnı dşünnçe dger memeyi de weryrm
Zum1- 3 ve üzeri saat 21 günlük bebek icin cok fazla şekeri düşüyor ve emecek hali kalmıyor olabilir.