Rabia83 Ikranurum20 canım ben akademide doğum yaptım bebeğim iki buçuk aylık doğumda kontrol eden dr la devam ediyorum . İsmi Berkant basım istersen araştır bi . Sakin bi dr sorduğum tüm sorulara çok net cevap alıyorum